مہوش حیات نے تمغہ امتیاز کو فخر کے ساتھ دکھایا

کثیر باصلاحیت اور خوبصورت مہیوش حیات نے پیر کے روز اپنے آبائی شہر کراچی میں تفغیر امتیاز کے ساتھ تفریحی صنعت میں اپنی غیر معمولی کارکردگی کے لئے سجایا ہے.
پنجاب ناہی جاویگی اداکارہ نے ‘مائیکل ہوم لانے’ کے عنوان سے مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ کو ٹویٹر مقبول کیا.

“تمغے کے گھر لے کر اپنے دل پر فخر کے ساتھ پہننا. کراچی یہاں ہم آئے .. !!! “، سب سے زیادہ کامیاب پاکستانی اداکارہ نے ٹویٹ کیا.

مہیوش نے پاکستانی سنیما صنعت کو دوبارہ بیک اپ ہٹانے میں بحال کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے. ان کی فلم پنجاب ناہی جاویدی گھریلو باکس آفس میں بلاکس تھے. فلم سیٹ ٹکٹ کی کھلی آگ پر آگ لگ گئی اور 600 کروڑ روپیہ پکڑا.

36 سالہ اداکارہ اگلی الٹرا پر چھاواوا میں جاری ہونے کا ارادہ رکھتی ہے.

“پاکستان اور صدر کی حکومت کا شکریہ مجھ پر اس اعزاز کو بہتر بنانے اور اس چھوٹی سی لڑکی کا خواب سچا ہے. آج، میں یہ سب دوسری لڑکیوں کے ساتھ پاکستان میں شریک کرتا ہوں جو خواب دیکھتا ہوں، ان کے ساتھ میں صرف یہ کہتا ہوں کہ “امیدیں خواب میں ہیں، تخیل میں، اور جو لوگ خواب دیکھنے کی جرات کو حقیقت میں بدلتے ہیں اس کی جرات میں ہیں.” میرے تمام خاندان، دوستوں اور ساتھیوں کے ساتھ بھی شکریہ جنہوں نے اس شاندار سفر کا اشتراک کیا ہے اور اس سب سے زیادہ تمام پرستاروں کو جو اس نے مجھے ہر قدم کی حمایت کی ہے اور مجھے اس ایوارڈ کے قابل بنایا ہے. “، حیات نے انسٹیگام پر ایک جذباتی نوٹ میں کہا .

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں
loading...

Related Articles